Esraemirr Begum0702 2 ay 15 gunluk oglum8.hafta atagiyla memede uyumaya alisti ve bundan nefret ediyorum cok uyaniyor cunku artik sirf salliyirum memede uyumayi biraksin diyee ama istemiyor🙄 onun harici saat basi memedeyiz satte bir emmek istiyor ve gulmelere basladi
Begum0702 Esraemirr memede uyutmayın diyorlar ama benim kızımda bazen memede uyuyor bazen hamağında sallayarak uyuyor ben seviyorum memede uyumasınında memeden çıkınca yalancı memesini veriyorum isterse istemezse vermiyorum Yalancı meme kullanıyor musunuz onu vermeyi deneseniz
Balbocegi guzin azalacağı zamanlar gelecek. Biz gaz damlasını bıraktıktan sonra rahatladık. Tabi birde ben en başından beri gaz yapacak hiçbir şey yeyip, içmiyorum . Begum0702 ben yarim kundak yapıyorum ona rağmen yarim saati geçmiyor 😅
Begum0702 Balbocegi ben harika haftalar diye bir kitap var ordan takip ediyorum atak haftalarını herkese şiddetle öneririm uygulamasıda varmış parayla ama kitapta sanırım daha detaylı ben kitabı aldıktan sonra uygulamayı öğrendim kitap var diye de uygulamaya üye olmadım ama onu kullanan arkadaşım memnundu
Begum0702 Zehra1116 çok teşekkür ederim çol mutlu ettiniz beni sabah sabah Allahımda sizin yüzünüzü bir ömür güldürsün inşallah
ikbil20 Zehra1116 Zehra1116 benim kızım da 5 Şubat doğumlu ve aynı şeyleri yapıyor. Daha çok gülümsüyor hatta arada kahkaha atar gibi gülüyor birkaç gündür. Sürekli bize konuşur gibi sesler çıkarıyor. Ve dediğin gibi sanki memeye daha çok bağlandı. Bıraksam memede saatlerce yatar ama yerine koy anında kalkar. Geceleri daha uzun uyurdu şimdi 3 4 saatte bir uyanıyor
Zehra1116 ikbil20 MaşaALLAH. Bir de tişörtümle oynamaya başladı emzirirkende yanıma yatırınca da o hareketi çok hoşuma gidiyor. Herhalde el becerileri gelişmeye başladı.
ikbil20 Zehra1116 aynen bazen sıkı sıkı tutuyor bluzumdan emzirirken benim de o çok hoşuma gidiyor ☺️ Çok dikkati dağılmaya başladı ama artık emzirirken. Bi emiyor sonra memeyi birakıyor yüzüme bakıyor gülüyor sonra tekrar memeye dönüyor sonra yine bırakıyor etrafı görmeye çalışıyor tekrar meme falan baya zorlu oluyor emzirmek. Öyle olunca da doyup doyamadığını anlayamıyorum
Ftmkaya Meraba benim oğlumda 25 şubat doğumlu. Şu sıralar çok emmek istiyo güçlü emmeye başladı sanırım göğüs uçlarım çok hassaslaştı acıyo böle olan var mı aranızda öneriniz var mı ???
Begum0702 Ftmkaya benim ilk zamanlar göğüslerim acıyordu şuan olmuyor ama gümüş göğüs kapakları gerçekten çok işime yaradı krem kullanmama bile gerek kalmadı öneririm
Esraemirr Begum0702 emzigi arkasina destekle zorla veriyorjm mayisikken aliyor ama hic severek almiyor 😏 tam duzrn kuruyorum kendi kendini uysun diye hoop bi atak geliyor ve hersey bozuluyor
Ftmkaya Kızlar benimde bi sorum olucak başlarda emziği çok güzel alıyodu bebeğim ama şimdi almak istemiyo diliyle itiyo hep tekrardan nasıl alıştırabilirim sürekli vermiyorum ama uykuya dalmasında çok etkili oluyodu
Balbocegi Ftmkaya benim de öyle ya 😔 iki ay boyunca uykuya geçiş anlarında emiyordu. Iki haftadır asla almıyor emziği. Diliyle yitiyor. Zorlayınca da midesi bulanıyor . Bibs marka eksik sipariş ettim. Son çare olarak onu deneyeceğim
SareLinaYlmz Ftmkaya Annem kızıma şekerli suya batırarak alıştırdı emziği, ne kadar doğru bilmiyorum ama büyüklere söz geçmiyor maalesef.
Ftmkaya Balbocegi Balbocegi işe yararsa bana söle bende siparil edeyim avent ultra air bende ki ilk vermemde tutmuştu resmen şimdi almıyo dediğin gibi midesi bulanıyo verince
Ftmkaya SareLinaYlmz annelerimiz öyle şeyler yapıyo evet ama şekerli su Falan o şekilde alıştırmak istemiyorum cnm pekmeze falanda batıran varmış ama ne kadar doğru tartışılır daha çok küçük oldukları için
SareLinaYlmz gezentianne Herşeyi yapıyoruz ama hanımefendi uyumuyor ne gündüz ne gece . Uyumayınca da huysuz oluyor ,evin içinde gezdirin beni diyor sağolsun eşim alıştırdı .
gezentianne SareLinaYlmz Oncağız bebek evde gezdirmeyle alışmaz bişey olmaz 😍 Gezdirmekten sonra da egzersiz yaptırın banyo yaptırın yorun baya