Begum0702 27 Şubat doğumlu kızım🥰 ilk zamanlara göre evet daha iyi gaz durumu ama tamamen rahatlamış değiliz. Bir gün çok iyiyse uykusu gazı ertesi gün tam tersi. 2 ay 2 günlükken aşı olduk kilosu 5400 gr idi 2990 gr doğmuştu zaten. Bugün 2 ay 6 günlüğüz