Begum0702 Gozdetanem benim bebeğim ilk ayında 600 gramın altında aldı diye baya doktorumuz canımı sıktı ama kızımın besin alerjisi varmış beni 11 gün emmemedi zorlandı sarılık oldu uyudu uyandırıp emdiremedim emsede alerjiden hep emdiğini mamayı kustu sarılığı bitince hiç uyku nedir bilemedik gazdan alerjiden çok zor günler geçirdik besin alerjisini ben vücudu iyice kabarınca kendim diyete girdim o şekilde çözüm oldu emmeye başladı sonrasında
Gozdetanem Begum0702 nelere alerjisi var. Belirtileri nelerdi. Ya bende alerjiden şüpheleniyorum ama tam emin değilim
Begum0702 guzin evet onlara göre hayatımızı şekilledireceğiz 4. Ayından öncede uyku eğitimi olmaz diyorlar ki zaten daha nasıl bir uyku eğitimi verilir ben araştırmasını da yapmadım ama ağlatarak uyutmaya çalışmak mantıklı gelmiyor öyle katı uyku eğitimlerine karşıyım
guzin Begum0702 kesinlikle ağlatarak öyle zorla bir uyku eğitimi bana çok gaddarca geliyor daha çok minikler 🙈
Zehra1116 Begum0702 kızım 5 Şubat doğumlu hareketleri son bir haftadır daha çok arttı sesler çıkarmaya başladı kolunu emiyor sürekli gülmesi de arttı. Olumsuz yanı saatlerce göğsümde kalmaya başladı. Baktım olmuyor iş ve yemek yapılması gerekiyor burnunu sıkıyorum bıraktırmak için. Doymuyor mu atak dönemi bilmiyorum. Önceden bu kadar fazla değildi. Sizinkiler de öyle mi
Gozdetanem Zehra1116 al benden de o kadar emiyo emiyo emiyo uyuyo memede kalkıyorum yanından uyanıyo elini emiyo bide
Begum0702 Zehra1116 ben ne kadar memede kalmak istiyorsa o kadar kalıyorum bıraktırmayı hiç denemedim kendisi çıkınca memeden beni tekrar almazsa yalancı memesini veriyorum ama atak haftası diye memede kalmak istemeleri normal keşke sadece memede kalmak isteseler
ikbil20 Zehra1116 Zehra1116 benim kızım da 5 Şubat doğumlu ve aynı şeyleri yapıyor. Daha çok gülümsüyor hatta arada kahkaha atar gibi gülüyor birkaç gündür. Sürekli bize konuşur gibi sesler çıkarıyor. Ve dediğin gibi sanki memeye daha çok bağlandı. Bıraksam memede saatlerce yatar ama yerine koy anında kalkar. Geceleri daha uzun uyurdu şimdi 3 4 saatte bir uyanıyor
Begum0702 Gozdetanem kakamız mukusluydu acayip huysuzluğu vardı kolik bebekler gibiydi hep kucakta evin içinde dolanıyordum zıplaya zıplaya yüzünde kuruluk ve nokta nokta kırmızılıklar vardı sonra bütün vücuduna yayıldı ve ben o an kakasında test negatif çıksada dedim keşin alerjimiz var ve ciddi bir şekilde kusma vardı emiyordu kusuyordu hep çok emiyor ondan diyorlardı ama alerjiden sanırım ama kusma dahala devam ediyor az kilo alıyordu böyle çok zorlu bir süreçti keşke kakasın da ki test negatif çıksada o zamanlar direk girseydim diyete ama güvendim doktora teste yemeğe devam ettim ama olan bebeğime oldu ona üzülüyorum
Zehra1116 Begum0702 evet atak haftasında galiba. Ben de göğsümde istediği kadar durduruyorum ama maalesef Ramazan’dayız yardım edende yok emzikte kullanmıyor bazen bıraktırmak zorunda kalıyorum. İnşaALLAH bebeğinizin besin alerjisi bir an önce geçer siz de rahatlarsınız.🙏
Begum0702 Zehra1116 inşallah bütün besin alerjisi olan anneler biran önce şifa bulur inşallah bu mübarek günlerde sizde dua edin benim bebeğim ve benim bebeğim gibi olanlara şifa bulsunlar 🤲🤲🤲 çok haklısınız bende memleketimden çok uzaktayım ailemden kimsem yok eşimden başka eşimde asker doğudayız çok yoğun çalışıyorlar haftadan belirli günleri 24 saat eve gelmiyor nöbetleri oluyor şuan corona yüzünden bazen çok daha çalışma saatleri uzuyor ramazan evin işi yemek bebeğin bakımı çok yorucu olabiliyor ama bugünlerde geçecek inşallah
Zehra1116 Begum0702 İnşaALLAH dua ettim edeceğim de.🙏 Askerlik kutsal bir meslek asker eşi olduğunuz için Allahım mükafatınızı versin. Ayağınıza taş değdirmesin. Sağlıcakla kalın.
esraeylul34 Begum0702 26 şubat doğumlu benim bebegim 40 kadar biraz huysuz du gece uykusu yoktu 40 sonra cok sukur düzeldi gündüz 1 saatte geve 2 saatte bi emmek istiyo kiomuz da gayet iyi yavas yavas rayina oturuyo gibi hersey 2 günde bi banyo yaptırıyorum banyonun üzerine de cok guzel uyuyo masAllah
Esrbtltrn Benim oglum 27 subat dogumlu, sütü olmayana rezene, bebegi gaz sıkıntısı çekene mutlaka kimyon cayı öneriyorum biz memnun kaldık cok sükür
gezentianne SareLinaYlmz Aynı gün doğmuş bebişlerimiz 25 şubat❤️ akşam onu bolca yorun,ayaklarını ellerini oynatsın egzersiz yaptırın dus aldırın
SareLinaYlmz gezentianne Herşeyi yapıyoruz ama hanımefendi uyumuyor ne gündüz ne gece . Uyumayınca da huysuz oluyor ,evin içinde gezdirin beni diyor sağolsun eşim alıştırdı .
gezentianne Begum0702 25 Şubat doğumlu 3110 doğmuştu şuan 6300 olduk. 2 ay bir haftalık. Anne sütüyle besleniyor gündüzleri neredeyse saatte bir emiyor.Gece Bazen 5-6 saat uyanmıyor. Gündüz uyku düzenimiz pek yok
Begum0702 Zehra1116 çok teşekkür ederim çol mutlu ettiniz beni sabah sabah Allahımda sizin yüzünüzü bir ömür güldürsün inşallah