Begum0702 merhabalar. 2 ay 15 günlük oldu minik erkeğim 💙 36+6 da su gelişle supriz yaptı bize. Kilosu ve boyu çok iyi 🙏 sadece anne sütü alıyor . Bir hafta on gündür iştahla elini emiyor😂😋 gülücükler atmaya başladı . Çok gazlı bir bebekti fakat on gündür falan azaldı diyebilirim . Günde hala 7-8 bez batırıyoruz 😀 gündüz uykusu (12,30- 19,30 arası) maaalesef yok. Maşallah gece uykusu çok iyi 🙏