1alpercocuk zumramomm mühendisim ben. Zaman neyse de odam müsait değil erkek çoğu iş arkadaşım bilemiyorum 😥
1alpercocuk zumramomm keşke canım belirsizlikler de zor. Kimi eylüle kadar diyor kimi bayram sonrası… Yani bilemiyoruz yarın ne olcak🤷🏼♀️
zumramomm 1alpercocuk elektirikli alırım artık ya.bayb plus i çok ovmusler makinelerde çok pahalı boşa almakta istemiyorum ama bakalim
Gkhnn71 1alpercocuk bende 6.5 aylikken basladim işe.. ama 2 aydır gitmiyorum çok şükür ben öğle arasi geldim emzirdim. sağıp biraktigim sütü asla icmedi kabul etmedi bir sekilde alternatif uretiyorsun zor oluyor tabi
zumramomm Gkhnn71 ben şuan evdeyim sagdim dolaba koydum 1-2saat sonra içsin diye çıkarttım ısısı da iyiydi içmedi acaba benim kızımda bekleyen sütü icmiyor mu🤔alıştırmak için deniyorum hemen sagip icirdigimi iciyor
1alpercocuk Gkhnn71 evet ücretsiz izindeyim bir yıldır artık dönüş yapacağım merak ettim ne sıkıntılar beni bekliyor
Gkhnn71 1alpercocuk bebeğinin durumuna gore yön cizersin ilk haftalarda biraz zorlaniyorsun kim bakacak bebeğine
1alpercocuk Gkhnn71 canım var tabiki de şöyle yani ben her ihtimali düşünüyorum 😅 şimdi başlamam bir ayı bulabilir süreçten dolayı yavaş ilerliyor belli değil. Ve o zaman a bu izinler kalkar diye düşünüyorum 🤷🏼♀️
Gkhnn71 1alpercocuk bayramdan sonra muhtemelen ise başlayacağız en azindan biraz daha büyüyor bebeklerimiz benimkide 9 aylik
Deletedmom196 1alpercocuk ilk günler biraz zor oluyır ama alışıyorlar zamanla iyi düşünün iyi olsun insallah🙏