1alpercocuk benimde kızım 11 aylıkken başlayacağım bir sorun olmazsa. Anne sütü alıyor o zamana kadar bir değişiklik olmazsa sabah emzirip gidicem işyerinde sağıp akşam emziricem mecbur. Şu an çok bağımlıyız , annem bakacak o yönden içim rahat altlı üstlü oturuyoruz. Aslında çalışmasam da geçinebiliriz ama kızımın geleceği için gençken çalışıp birikim yapmak istiyoruz. İşe gitmemiz bile onun için böyle düşünün 🙏🏻 Hem de kadınların kendi aysklsrı üstünde durması gerekiyor 🌸