1alpercocuk hallettiginize sevindim😊bende dusuncelerdeyim.ne yapacagiz nasıl olacak daha bakacak kişi net değil bayram sonu basliyorum 1aydan da az kaldı bana çok bağımlı emdiği için ek gıda da çok fazla yemiyor en çok bunu düşünüyorum sagmayi planlıyorum manuel aldım sütüm az geliyor ama sıkınca geliyor elektrikli mi alsam süt gelir mi bende bunları düşünüyorum😌