YagmurBegum ayy tabii ki o sancilardan sonra insan bir şey hissetmiyor. Ne güzel geçirdiniz bitti çok şükür 😊 benim açılmam yoktu sabah 7de baktılar. Ama sancım vardı. 10 buçukta da sezeryana alındım. Ve inanılmaz acılar çekiyordum. Açılmam oldu mu ne durumdaydım normal olsaydı ne kadar sürerdi, allah nasip eder de ikinci bebegim olursa normal doğurabilir miyim falan diye çok merak ediyorum.O yüzden size bi sormak istedim.Cevabınız için teşekkür ederim. Sağlıklı günler dilerim 😊