Esrayukselkosu
Yaa inanır mısınız aynı şeyleri yaşadım 🙈 hikayenizi gözlerim dolu okudum
4 kilo 100 gr bir bebek doğurdum . Normal doğum için yatişim yapıldı ama
Son anda sezeryan a döndük . İyi ki de sezeryan olmuşum diyorum sadece.
Odaya geldim bebek yok annem ağlıyor eşim ağlıyor ben sevinç den ağladıklarını düşünüyorum. Ama bebek solunum sıkıntısı çektiği için götürmüşler. Ben narkozun etkisinden çıkınca kendime geldim her bebeğim nerde sorusuna gelecek dediler söylediler ama şükür geldi o saatler geçmek bilmedi. Şu an bile gözlerim dolu dolu yazıyorum düşüncesi bile kötü.
Güle güle büyütün bebeğinizi inşallah