inception Esrayukselkosu ne güzel anlatmışsınız bir solukta okudum 😊 ve doğumum geldi aklıma aynısını yaşamışız kendi doğum hikayem gibiydi ❤️ benden kimse normal yapamaz o ya diyorlardı ama ben Allahıma şükürler olsun normal doğurdum kilosuda 3.800
Kutayalp Esrayukselkosu kendi doğumum aklıma geldi bende 4120 gr doğurdum normal benim oğlumda solunum sıkıntısı yaşadı kuvezde kaldı malesef Zordu ama şükür bugünümüze
Busra38 ErtugrulAnnesii happy mom, kids ne fark eder? Sen sacma bulurken sabitlendi kizin yazdiklari formda 😁 begenmiyosanda okuma okadar basit?
Esrayukselkosu Busra38 valla doğurduktan hemen sonra silmiştim happmom’u forumların bitişik olacağını düşünmüştüm aslında 🤦🏼♀️
Busra38 Esrayukselkosu bu daha neyki bende 5dkkda bir altan muane ettiler fikir veren olmayinca buyuklerde yanimda olmayinca gecenin bir vakti dogum basladigindan tek basima kaldim 😂 normal sandim. Bunada izin vermeyin, illa bakilcak ama dkk basi deyil
Bahartunali Herkes istediği herseyi heryere yazabilir abuk sabuk post açıp yazanlar var kadın yaşadığı duyguyu dile getirmiş bunda bu kadar büyütülecek birsey yok kötü yorumlarınızı kendinize şaklayın bence oda bilir dimi happymom da yazmayı. Eline yüreğine sağlık büyük bir zevkle okudum yazını ❤️
ArdaDanyalSara Çok çok güzel anlatmışsınız 👏👏3,5 ay sonra tektardan dogum hikayesi okumak. Kendi dogumum aklima geldi 👍 Saglicakla büyütün bebeginizi. Kucaginiza aldiginiz o an gerçekten tarif edilemez bir duygu(Maalesef her anne bu anınyaşamıyor😔🙁🥺😢) bebekle beraber sizde agliyorsunuz.
Arslaninannesi Esrayukselkosu 25 saat çekilen ağrı açlık susuzluk uyksuzluktan sonra bebegim doğdu. 3 serum suni sancı 1 rahim acıcı iğne en son su patlatma. O herşeye değer şuan. Ama asla bidaha normal doğum yapmam
Zeynocemre Esrayukselkosu masaAllah sana valla ne kadar sabırlı davranmıssın benim suyum geldigi anda korkudan kanım cekildi basladım aglamaya..o kadar cok korkmusum ki ayaklarım tutmamıs beni tekerlekli sandalyeyle aldılar doğumhaneye
Nshsyn Esrayukselkosu aynı şeyleri yaşamışız benım kızımda şuan 5bucuk aylık yoğun bakım hıkayemızde aynımı bakalım tek fark 40. Haftada ve 3700 dogdu kızım
MTkutay Mlsyldz sezeryan olup ertesi gün evde kahvaltı hazırlayıp ardindanda çarşıya çıkıp bebegjmjn kimliğini cikartmistik bende yatamayan gillerdenim😂
Mlsyldz MTkutay eger bi kez daha yasarsam o da sezeryan olursa bu sefer yatıcam ama 😁 yatmayınca insanlarn sndn beklentisi oluyoms cnku o halinle bile
bebegimomer MTkutay yaa ne güzel 😊😊 yürümeniz nasıldı peki? Çok yavaş ve kambur şekilde miydi? Ben de yürüyordum sezeryanda sonra ama kambur ve çok çok yavaşça. Bir de arabayı çok yavaş sürdürdüm çünkü arabanın en ufak hareketinde dikişlerim ağrıyordu.
mirayimm Esrayukselkosu ayy çok güzel yazmışsın canım bende iki ay önce normal doğum yaptım çok zor ama sonu çok güzel rabbim evlatlarımızi bize bagislasn inslalh
nurayycaliss Esrayukselkosu okurken gözümden yaşlar süzüldü. Kendi doğumuma gittim geldim bi an.. sağlıkla büyütün yavrunuzu🙏🏻