bebegimomer sancım 9 civarı bağlandı 13:50 de doğum yaptım. 11 e kadar sabredilebilirdi ama 11 den sonra artık %80lere vurunca yalan söyleyemem bence zordu. 12:20 de doğumhaneye aldıkları için ben artık doğuruyorum galiba motivasyonuyla biraz daha hafiflettim kendimi. Öldürmeyen acı güçlendiriyor be arkadaşım, bitiyor sonunda biliyosun :)