Kahramanne canım yorumları okudum benım bebegine sütüm ki cok ve yeterli 2 saatfr bir kana kana içerdi gece dahil 8 aylık suan. Emzirme arasını actım mesela oyunla mesela yürütrçe koydum balkona cıkardım 3 saatde cıktı sonra uyanır uyanmaz meme isterdi vermedim hemen sevdim okşadım elini yüzünü yıkadım peynir yemeye başladı mesela bulama yemiyor dur benım kızımda bulamaç yemiyor ek gıda verdikten sonra emzirdim hep birlikte yemege oturduk. Biz yedik e agzını sapırdattı teklif ediyorum yerse yiyor yemezse ısrar yok ayrı yemek yapınca ona yemıyor sebze yemeği zi yapıyorum tussuz zentinyagıylı hep beraber yiyoruz 😊yavas yavas arta arta yiyo denediğim ayrı tarifleri asla yemedi😊🤣🤣 gecende babası salata yiyordu aldı yedi ve cok mutlu oldu.