Kahramanne 7 ay 9 günlük bebeğimle seni aynı duygularla selamlıyorum. Ne kahvaltıları ne çorbaları ne yemekleri yiyor. Bir kaç kaşık sonra ağzını kitliyor. Bazen bir kaşık yemiyor. Yaptıklarım hep çöpe gidiyor.5.5 aylıkken ek Gıdaya başlamıştık. O zamandan beri hiçbir düzen yok.bazı günler tek öğünde bir kaç kaşık. Bazı günler sıfır ek Gıda. ek gıdayı başaramıyor gibi hissediyorum.