Asyaaihsnser Yabancı biri değilse, hasta olmadığına eminsem ve oğlum o kişinin kucağına gittiğinde ağlamıyorsa tabi ki veriyorum hele bu kişiler ailemizdense. Oğlumu sevmeleri hoşuma gidiyor zira kimse nüfusuna geçirecek değil. Özellikle dede, anneanne, babaanne daha düşkün oluyor malum torun baldan tatlıymış.