Mervee1 Asyaaihsnser ilk çocukta da öyleydim ikincide de öyle oldum değişmedim yani biri öpse sevse banyo yaptırırdım ama dedesine falan veririm onların da canı
Bgmbgmbgm Asyaaihsnser insani duygu değil bu. Yani çocuk sizin olduğu kadar eşinizin de çocuğu. Nasıl ki anneniz babanız çocuğu aldığında rahatsız olmuyorsanız, eşinizin annesi ve babası aldığında da rahatsız olmamanız gerekir.. çok acayip bi kafa bu gerçekten, ve bence psikolojik bir vaka..
Bgmbgmbgm Asyaaihsnser ayrıca ben mi tuhafım diye sormuşsunuz ve evet siz tuhafsınız, terslicekseniz karşı görüşte olanları neden böyle bir post açma gereği duydunuz? Onu da anlamadım🙂
Deletedmom413 Asyaaihsnser Yani olabilir insani ve annelige dair duygular Ama yenmelisiniz cünkü hissedilirse hos olmuyor Kizmiyorum kesinlikle yargilamiyorum burda hepokudugum seyler Ama hos degil biraz biraz azaltarak vazgecin kiskanmaktan :)
Sultanas Asyaaihsnser bence çok kasiyorsunuz tabiki isteyen herkese veriyorum kıskanınca elime ne geçecek anca dert kendime onlar asıl çocuğumu sevmeseler kendime dert ederim
Asyaaihsnser Bgmbgmbgm doktor msn tanı koydun pskolojik vaka diye benim gibi düşünen bir çok anne var hepsi mi hasta bi de üst üste yorum yapmışsın
ozgurkus Asyaaihsnser virüs olmadan önce herkes severdi ama kimse öpmezdi. Öptürmüyorum çünkü bronşiolit geçirdi doktor sıkı tembihledi öptürmeyeceksin kimseye diye.Onun dışında sevmeleri hoşuma gidiyor:)
Bgmbgmbgm Kayınvalidem çocuğumu minik kuzum, minik bebeğim diye seviyor, o öyle dedi diye onun mu oluyor ben de mi tribe gireyim şimdi normal olan buysa :)
Prens_annesi2110 Asyaaihsnser niye vermek istemiyosunuz ki bende bunu anlamıyorm. Sonuçta sevip geri verecek fazla sahiplenici olmayın onlarda ailesi onun dedesi nenesi vs. Yabancılara tabi mesafeli olun ama onlardanda sakınmayın torunları sonuçta ilerde sizinde olcak evladınz yada gelininiz öyle sakınsa hoşunuza gider mi
-erCansu- Asyaaihsnser kıskanmaktan değilde hasta bi tanidik yuzunden yogun bakimlik oldugu icin kimseye vermiyodum sevdirmiyodum uzaktan sadece
Rengin Asyaaihsnser biraz abartmıyorum musunuz??? Kendi ailenize de ayni şekilde yapıyor musunuz yoksa eşinizin ailesine has bisey mi yani aranızda bir sorun vs mi olduda böyle oldu?
AysenurSaid Asyaaihsnser Ben de öyleyim malesef aşmak istiyorum ama olmuyo. Bi müddet sevdikten sonra ya altını değiştirmem lazım ya karnını doyurmam lazım deyip alıyorum 😞
Gulsen-mira76 Asyaaihsnser bende veriyorum hatta elimden gelse alın siz bakın derim çünkü hepsi benden daha hassas davraniyor çocuklarıma tırnağına zarar gelsin asla istemezler onun icin gözüm kapalı bırakıyorum ♥️☺️
Bgmbgmbgm Asyaaihsnser ben de size bişey sordum kendi aileniz sevince bebeğinizi aynı şeyi yapıyor musunuz diye ısrarla cevap vermiyorsunuz çünkü neden? Yapmıyorsunuz tabiki de. Çünkü o sizin aileniz. Eşinizin ailesi öcü çünkü.
Usya34 Asyaaihsnser Benim kızımı sevdiklerinde çok hoşuma gidiyor. Şuan virüs nedeniyle ailelere gidip gelemiyoruz. Teyzesi, dayısı ve anneannesini çok seviyor mesela. Hoşuma gidiyor benim 😊😊🥰♥️
Asyaaihsnser Usya34 yaa hastalık kapar fln diye endişeleniyor msnz ben böyle hasta olucak diye korkuyorum bi yerlerden kapıp