Kendi Aileniz sevince rahatsız olmuyorsunuz. Eşiniz ailesi sevince rahatsız oluyorsunuz. Çok bencilce bir davranış bence yapmayın biraz empati kurun. Bebek daha 3 aylıkmış hiç kimsenin mıç mıç sevmesi doğru değil bana göre. Ama ben ayrımcılık yapmadan bu düşünceler içindeydim. Şuan bebeğim büyüdü mesela kimseden esirgemiyordum virüs gelene kadar.