Dygavs Monaroka benim bebeğim 3 aylık 9 aylık sweatler tam oluyor. E bebek Hello baby markasının. Bence 5 aylık bebek ıcın 1 yaş alın. Tulumda var fermuarlı o da tam oluyor oğluma.
Sakura-chan Deletedmom196 haklısın bende kıza alıcam bişeylerde virüs bitsin de eğlene eğlene alalım diyorum
Deletedmom196 Sakura-chan aynen canım. Mağazadan bir sürü şeyi sepete koyup sonra ayıklıyorum. En sevdiğim şey
Defnece Monaroka kapanmıştı ama 15 nisanda açıldı canım lcw bende tulumları ordan alıyorum ama onunda kalıpları küçük bi boy büyüğünü al ☺️
ayseadem Monaroka bakmak isterseniz civil de indirim var ben sipariş verdim ama daha önce mağazadan da aldığım için biliyorum kalıpları küçük 6 aylık kızıma 9 ay sipariş verdim oldu ☺️
Monaroka ayseadem hepsi öyle demek ki ya büyük al seneye de giyersin lafının hakkını veriyorlar sağolsunlar 🌸
Mom10 Monaroka Ben sık sık alışveriş yapıyorum e bebekten. Yalnız bir defasında elbise yerine bana beşik yollamışlardı.😅😅
Sahreyldrm Monaroka 1 yaş alsan anca kuzum bende alacağım kızım 5 ay bir haftalık çoğunu bir yaş aldık elbise vs 9 ay aldıklarım da var ama hemen giydirirsem olur yaza olmaz 🤦🏻♀️
Blackeagle Monaroka ben bebeğimin a dan z ye tüm ihtiyaçlarını oradan aldım ve aldığım herşeyden çok memnunum bi çok ürünleri başka bir yere kıyasla hem kaliteli hem uygun fiyatlı
ayseadem Monaroka 2 aylıkken bile 6 aylık tulum giyiyordu o derece tam olmuyordu tabi ama giyebiliyordu 😄
ayseadem Monaroka ama fiyatları uygun renk bozulması salma sünme yaşamadım kaldırdım hatta küçülenleri ikinci bebeğimde kız olursa diye hala iyi durumdalar kargo da iyi geldi 4 günde geldi ☺️
Blackeagle Monaroka alın ama çok almayın ben tulum kıyafet çok aldım bi çoğunu giyemedi özellikle patikli tulumlar 😁 boyu çok çabuk uzadı giydiremedim hiç 🤷♀️