Monaroka bn sürekli oradan alışveriş yapıyırum çocuklarla dışarı çıkması zor olduğundan Rahat oluyor ve çok güzel kaliteli buluyorum mont aldık gayet güzel son baharda çoraplı pijama aldım ve hala bile giyiyor kızım ne renginde değişim oldu nede yırtıldı sürekli giymesine rağmen hala yeni gibi Renkleri çabuk solan kıyafet sevmiyorum bunun öyle değil aldığımız hiç birşeyin renginde değilim olmadı😊