ayseadem Monaroka 2 aylıkken bile 6 aylık tulum giyiyordu o derece tam olmuyordu tabi ama giyebiliyordu 😄
Ummuscetinkaya Monaroka ben bebeğimin her kıyafetini aldığım yerlerden biridir e bebek. Özellikle zıbınlarını tercih ediyorum hem çok güzel hem kaliteli
ayseadem Monaroka ama fiyatları uygun renk bozulması salma sünme yaşamadım kaldırdım hatta küçülenleri ikinci bebeğimde kız olursa diye hala iyi durumdalar kargo da iyi geldi 4 günde geldi ☺️
Blackeagle Monaroka alın ama çok almayın ben tulum kıyafet çok aldım bi çoğunu giyemedi özellikle patikli tulumlar 😁 boyu çok çabuk uzadı giydiremedim hiç 🤷♀️
fatmasef Monaroka ben 9 12 ay ceketini aldım peluş 5 aydan sonra giyemedi ha benim oğlum tombul bi bebek o yüzden size belki olur canım
Gamze_Defne Monaroka Hem mağazadan hem de internet sitesinden sürekli alışveriş yapıyorum hem fiyatları oldukça uygun hem de ürünlerin kalitesi ve minnoşluğu güzel.👍🏻 Kargoda 3 günde geliyor ve özenli bir şekilde.
Pelinzade En çok ordan alıyorum çok güzel lakin kalıpları küçük altı aylıkken bir yaş giydiriyordum şişman değildi kuzum şuanda 1’5 yaşında üç yaş giydiriyorum yani iki katını düşünerek al
YavruKartal Ssunal Kartınız sisteme kayıtlı mı? Kayıtlı değil manuel yazarak deneyin. Ve başka sitelerde kullanabiliyor musunuz?
Teachermom Monaroka Bazi markalarin kaliplari gercekten kucuk.Hello baby var onun kalibi tam birde Aziz bebe.Bu ikisini alabilirsiniz.
Doruk12 Monaroka çok güzel oğlumun çoğu kıyafeti ordan ama kalıpları küçük biraz 😊 14 aylık oğluma 3 yaş tam oluyo. Hatta uyku tulumu 5 yaş 🙄 kalıpları küçük.. Kalitesi güzel yumuşacık pamuklu 👍
Gayeefe Monaroka kalıp inanılmaz küçük ne sipariş verdiysem daha 3 gün önce yazlık tulum verdim 1 yaş söyledim o bile küçük