Can-oglum Benim sadece sezeryandan dolayı göbeğim vardı. Öyle abartı değildi ama ben takıyordum kafama. Termal yapışkanlı korse aldım. Sabah takıyorum, akşam çıkarıyorum. Terletiyor ve gerçekten abartmak istemiyorum ama gözle görülür bir şekilde göbeğimi eritti😊 Hareket ediyorum, zaten çocukla ve ev işleri arası mekik dokuyorum oturmak mümkün değil😂Ve bol su içiyorum 😊