Guguk benim göğüslerim hiç o emzirme danışmanlarının anlattığı gibi balon gibi şiş sert değil ama çok ağır ve kitle var genelde ama yok ucu içine girecek kadar şiş filan değil Ama ağrıyor bugün özellikle koltuk altımda ağrıyor . Bakalım 1 ay daha bekleyeceğim. Düşünmekten çok sıkıldım ne yapayım ya ne olacaksa olsun zaten bunaldık bu virüs filan hastaneye de gidemiyorum. Bu mochi damlalık değil mi sütün gelmesini de mi sağlıyor. Artık dolaba bile koymuyorum ben ondan da sıkıldım dolapta yer de kalmadı zaten.