Guguk ay biraz içim rahatladı seninle konuşunca benim dün geceyatmadan uyku sersemi baya emdi çok şükür biraz daha rahatım bugün sanırım. Süt çıkıyor sağdıkça sanki sabaha kadar elle sağsam gelecek. Söylediğin gibi düşündükçe göğsümü yokladıkça daha da arttı biraz da akışına bırakacağım bakalım ne olacak, çok da sıkıldım zaten. Benim oğlum 2 aylık 1. Aydan sonra başladı. Emzirme danışmanları küçük bilyeleri görünce hemen sağ ve ya emzir dediler diye ben hemen telaş yapıp mastit olmayayım diye ya çocuğu uyandırdım ya sağdım sonra Kocaman oldu hep aynı yerde derken son durum lesitin aradım tüm diyarbakırda ama yok internetten de sipariş vereyim vereyim biraz daha araştırayım derken kaldı. Bakalım daha kötü olursa kullanırım artık son çare çünkü yapacak başka bir şeyim kalmadı. Bugün biraz daha rahatım ama çok şükür. Sizin kaç aylık ? Neler var ya tek dert bu olsun bizde olsun da geçer yeter ki bebekler iyi olsun 🙏 zaten tek korkum emzirememek yoksa problem değil ben bir şekilde baş edeceğim