Nursemom178 Guguk çok teşekkür ederim iyi ki varsın ss aldım araştırayım burda var mı diye inşallah iyi gelir kubilay da şimdilik iyi gibi sadece iştahı çok çok azaldı mama içmiyor atak diye düşünüyorum. Senin bebiş nasıl isim verebiliyoruz mu 😅
Nursemom178 Maybeoneday Ceysın ne kız gavur isimli mi olsun yavrucak onun adı Bursin 😂 happymomda en son öyleydi 😂
Guguk TwinsmomDA 😂 bugün iyi parmaklarım kızlar ne oldu anlamadım dün @Maybeoneday kaşınmaya devam ama o da geçer umutluyum
TwinsmomDA Maybeoneday hay biri yazmıştı Amerika’da yaşıyorum bana isim önerin demişti bunu yazmalıydın simgos 😁😂
Guguk Maybeoneday hepsinin sebebi korona aslındaok üzülüyorum bu duruma /: bi de gerçekten çok bunaldım gurbette tek aileler uzak böyle de stres olunca bitmiyor
Maybeoneday TwinsmomDA kacırmsım yoksa kesin yazardım esos 😂 bence güzel isim bak bi kac kere ard arda söyle ceysın ceysın diye 😂 Görenler salak sansınn ahahahahahaha 😂 Çılgınlar gibi eğleniyorumdur 😂
Guguk TwinsmomDA ahaha Amerika’da yaşayınca isim önerisi ayrı oluyor demek ki. Biri de bana yaşadığın yere uygun isim koy demişti kendi celine koymuş 😂hayat ne gösterir bilinmez o isimle Türkiye’ye dönersen ne olacak celine mi desinler 😂
Guguk Maybeoneday Ceyar oğlumun adı o bi Dallas’lı 😂 nurrr senin için çiğ tavuk yerim ama çocuk doğurmak 🙈😂 nasipse bi üç yıl sonra inşallah bu günler hafızamdan silinirse 😂
Maybeoneday Guguk her hastalığın sebebi işte 🤷♀️ gececek elbet bu günlerde kuzum neden bu kadar üzüyorsun kendini
Nursemom178 Guguk guguk çok korkuyorum kubilaya bir şey olur diye çok kötü şeyler okudum ve çok kötüyüm
TwinsmomDA Guguk 😂😂 demekki bacım 😂 biri can koy demişti bende şey demiştim ken diyip gezerler çocuğa 😂