Guguk ya sorma.zaten doğumda plesenta rahime yapışmış.kan kaybı yaşadım bayılttılar falan 3 saat amelıyatta kaldım.sonra ateşi çıktı birden hastaneye götürdük menenjit olabilir dediler belinden sıvı aldılar 😔 meğerse ınfluenza olmuş 10 gün gözetimde kaldık.Hayatımın en zor günleriydi.neyseki menenjit değilmiş.sende baya zorlanmışsın ya şimdi toparlandınmı iyimisin?