Guguk tövbe yarabbim bir o eksikti pişmiş tavuk diyorsun o bile bizim kadar pişmedi bende sıradaki ne acaba diye bekliyorum bebişim de iyi demeyi çok isterdim söyledim mi bilmiyorum şimdi de orta kulak iltihabımız çıktı antibiyotik kullandık o da alerji yaptı başka antibiyotik verdi o da alerji yaptı bıraktık damla verdi ama o da fayda etmedi ne yapıcaz bilmiyorum çok alerjik bir çocuk sıkıntıları da hep ondanmış bilemedik