Yusufcuk01 zaten bu ayrımı yapamayanlarla başım belada, sustuğum zaman da kendimi suçlu hissediyorum evet dünyayı yada ülkeyi yada tüm bebekleri ben kurtarmayacağım yada en mikemmel ana ben değilim asla da böyle çabam yok, insanım her şeyden önce. Evet bağırsakları sağlıklı bireyler yetiştirmek zorundayız ruh sağlıkları darbe almamış travma yaşamamış Bebekler yetiştirmek zorundayız çünkü onların bu dünyaya gelmesine biz karar verdik yani biz aracı olduk, ama doğurduktan sonra sahibiymiş gibi davranıyoruz bu çok üzücü. Bebekler büyüyüp iki üç dört beş yaşlarına geldiklerinde şikayet ediyoruz ya bu çocuk neden böyle diye. Çocuk görmediği şeyi en başta saygıyı göstermez, saygısız çocukların kaynağı ebeveynlerin doğumdan itibaren bebeklerine saygı göstermemeleri.
Evet annelik güzel bir duygu, evet annelik paha biçilemez, annelik en kutsal annelik ayaklar altına serilen cennet. Ama her şeyi ne kadar doğru yapıyoruz bebeklere göre bebeklerimize göre hayatlarını düzenleyenler kimler, bebeğinin uyku saatinde yada uykusu gelince kendini bebeğini uyutmaya adayanlar kimler, bebeğinin gün içinde taleplerini karşılayanlar kimler, kucağa alıştırmışsın diyen anneler mi? Ben uyku eğitimi verdim yeah diyen anneler mi… yemediği sevmediği sebzeyi başka yemeklerinin içine atarak çocuğuna yediren anneler mi? Ya bi kereden bişey olmaz diyen anneler mi? Eline vuran bez bağlarken sarsan anneler mi? İmdat diyen annelerin linçlendiği ama herkesin ay ben süper anneyim diye geçinen annelerin toplanma kampı olmuş bazı postlar, pohpohlanmaya ihtiyacı olup ailesi tarafından pohpohlanmamış eşi tarafından güvensiz ilişkiler üzerine kurulmuş saygıdan yoksun insanların sevgi ve saygı görmemiş kadınların anne olmasına ciddi şekilde isyan ettiğim zamanlarım oldu. Anneliğini kimse sorgulayamaz deyip herkesin anneliğine bok atanları da gördük okuduk.
Bu platformda yanlış gördüğüm her şeye müdahale etmeye çalıştım, yardıma desteğe ihtiyacı olanlara yardım eli uzatmaya çalıştım. Bir kaç gündür iki post var ve sonradan ilkini eleştirmek için açılan post ve orada yazılanlar o kadar ümitsiz bir duruma soktu ki beni, bazen diyorum görmesem okumasam daha iyi olur sanırım diye…..