EJDERYAA ben İstanbul’da İzmir’de Akhisar’da Ankara’da yaşadım ve şu an Belek’te yaşıyorum. Hepsinde gördüğüm manzara aynı. Gerçekten üzücü. Hele bizim doktorun yeni ebesi 🥴🤢👾🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️ Bir dakika içinde beş defa bebeğimin cinsiyetini sormuştu, sakin ol Zeynep diye kendimi sakinleştirdim. Bir de aşıya gitmişiz zaten gerginim… iyice gerildim. Bir sonraki aşı zamanı da yine bir dakika içinde üç defa adını sordu. Üçüncü aşı zamanı da o hemşireye yaptırmadım. İstediği kadar da bozulsun.