Hilalalp Snd34 benimde bebeğim emdiginde diğerine takip sağıyordum. Emmeyince benim de sütüm azalınca sagsamda çok gelmedi süt. Ama kişiden kişiye değişir
Ozgcannnn We baby var bende hıc kullanmadım. 230 a almıstım 160 liraya ıkıncı el dolap sayfasına koydum düşünürsenız elektrıklı
Yagmur2019 Snd34 arama yerine lansinoh yazın e bebek sayfasında direkt çıkıyor trendyolda da var şu an aynı fiyatlar biraz zamlanmış gerçi ama bir bakın yine de
Mucizemmmm51 Snd34 lansınoh elektrikli gogus pompası tekli kullandım ben gayet memnun kaldım e bebek te 250tl
Nuurrr Snd34 mamajoo var sadece 1 kere kullandım, ikili, elektrikli, biberon başlıkları vs herşeyi tam. Daha 2 hafta önce alındı. düşünürseniz 250 den verebilirim, tekirdağ çorludayım.
yigitefekusunannesi Nuurrr zaten satış fiyatı 250 TL bende o fiyata aldım sıfırı ikinci el için aynı fiyata satmak bilemedim doğrusu
Ado Snd34 canım benim var kraft ın gerçekten çok temiz toplasam 5 defa kullanmadım sayfamda var baka bilirsin indirim deyken 350 tl ye almıstım zaten sımdı de sıfır gibi 220 en son olur 25 li süt saklama poşeti de verecem korgo ücreti de ben ödiyecem bilginiz olsun eğer bulamamısanız daha çok iyi aama
denizaras Bende 2 adet var . 1i 2 kez kullanıldı kuzenimin e bebek baby plus tekli sıfır fiyatını bilmiyorum bi bakın uygun bırakırız. Bir de benin var lansinoh marka tekli 2 ay kullandim çok memnun kaldim 150 ye verebilirim 350 tlye almıştım eczaneden
Dmlaa Snd34 bende var. Avent elektrıklı. Cekım gucu asırı ıyı. 1 hafta kullanmıstım sadece. İstersen satabılırım
GizemKaan Snd34 lansinoh marka elektrikli Süt sağma makinası almıştım fakat 1 kez kullandım. Eğer hala ihtiyacınız varsa satabilirim. İçinde ki Biberonu vs hiç kullanılmadı
bsr07- Snd34 canım ben aventin elektrikli sağma makinesini satıyorum 2 kez kullanıldı sadece. Çekim gücü gayet başarılı ve acısız