yigitefekusunannesi Nuurrr zaten satış fiyatı 250 TL bende o fiyata aldım sıfırı ikinci el için aynı fiyata satmak bilemedim doğrusu
Ado Snd34 canım benim var kraft ın gerçekten çok temiz toplasam 5 defa kullanmadım sayfamda var baka bilirsin indirim deyken 350 tl ye almıstım zaten sımdı de sıfır gibi 220 en son olur 25 li süt saklama poşeti de verecem korgo ücreti de ben ödiyecem bilginiz olsun eğer bulamamısanız daha çok iyi aama
Deletedmom302 Snd34 bende Philips avent var elektrikli ve pilli iki şekilde de çalışıyor, iki yıl garantisi mevcut, iki hafta kullandım sadece, isterseniz özelden yazabilirsiniz.
Nuurrr yigitefekusunannesi doğrudur ben yakın zamanda internetten aldım, çabuk karar vermem gerektiği içinde hiç araştırmadım açıkçası 🤷🏼♀️
Nuurrr yigitefekusunannesi neyse ki kazıklanmamışım 🤭 Civilde de teklisi bile 259 tl, çiftlisi 299 tl.
Arc1993 Hanımlar, bime geliyor 100 tl. Başlarda bende kullandım arkadaşımdan ödünç almıştım geri verdim. Bebeğim 11,5 aylık. Artık ihtiyacım olur mu sizce? Alsam mı fiyat çok uygun
Hilalalp Nisanur889020 hayır elinizle pompayi sıkıp göğüse yerlestiryosunuz ben bulaşık bile yıkıyordum oda sağıyordu 😴