Semraakal BeybininAnasi benimde doğum iznim bitti. Heyet raporu aldım. Raporum bitince direkt olarak işe başladım. Bilişim öğretmeniyim. Maaş alıyorum. Zaten ek dersim yoktu canım
Htcsnc elif23044 mesleğiniz ne acaba ? Bilip demi konuşuyorsunuz ? @GSA1319 haklı bence. Bende aynı durumdayım
Evgin777 tugraninannesi1 gerçekten saçma olmuş. Ek ders vermeyeceklerse sizden böyle bir şey talep edemezler ya da ek dersinizi yatırmaları gerek
tugraninannesi1 Evgin777 maalesef yatırılmayacakmış dersler de zorunlu değilmiş sanırım bende yapmıyorum zaten okulum kenar mahallede çocukların netleri bile yok
tugraninannesi1 BeybininAnasi söylenene göre bir çare yok maalesef doğum yapınca mağdur olduk saçmalığın daniskası 😏
BeybininAnasi Almila45 aa ama diğer arkadaşlar ücretli öğretmenlerin işine son verilmediğini söylemişti? Sizin okulda daha farklı bir uygulama olmuş
Almila45 BeybininAnasi yani branş öğretmenleri için zor olabilir ama bizim zaten bir sınıfımız oluyor bizim için ayrılan ve kadrolu öğretmen döndükten sonra neden ücretli dursun ki 🙄 bana biraz saçma geliyor. Çünkü kullanma gibi bir durum yok ücretsiz izinden dönenler için tamam bu bi bakımdan fırsatçılık olarak değerlendirilebilir ama doğum izni için izin bittiğinde çalışmaya başlayacaktık sonuçta rapor alıp almayacağım bilinmez ki. Bakalım şu an benim durum da baya karmaşık 😄 bir arkadaşım doğum iznine çıkacak benim başlama yaptığım tarihten 15 gün sonra bir tane de görevlendirme arkadaşımız var ne yapacaklar meraktayım. Bizim elimizde olan bişey yok malesef. Keşke normal dönem olsaydı da biz de diken üstünde olmasaydık ☺️
Almila45 BeybininAnasi 8 Mayıs cuma günü başlayacağım hocam. Bakalım yarın arayıp hatırlatacağım ne diyecekler 🙂
BeybininAnasi Almila45 bana da yazsanız çok güzel olur hocam ❤️ Elimde bir emsal olsa, onunla konuşsam müdür yardımcıma daha iyi olur. Bazen anlaşamıyoruz kendisiyle 🤪🤪🤪
Almila45 BeybininAnasi ben konuştum hocam müdürümle ücretli öğretmenimiz vardı onun çıkışını yapacaklar prosedür bu zaten müdür yardımcınızın itiraz etme hakkı yok. Keyfi değil sonuçta izinlilik durumunuz hem de rapor alsanız bile kabul edilmiyor bu süreçte.
Almila45 BeybininAnasi Çok çok sıkıntı yaparlarsa ilçeye başvurun. Ben görev yaptığım ile ilk geldiğimde ücretli öğretmeni değişmemek için 7 tane ücretli tek kadrolu olacağım halde istediğim devreden sınıfı vermek istemedi müdürüm. İlçe şube müdürü ile görüştüm direk telefonla hallettiler ☺️ Bazen saçmaladıklarını üstlerinden duymaları gerekiyor.
Almila45 littleangel kabul edilir hocam bu süreç içinde kabul edilmiyor sadece idari izinli olduğunuz için direk başlatıyorlar
Sinif177 GSA1319 30 martta doğum iznim bitti ama sadece ücretimi alıyorum. Ek ders verilmiyor maalesef. Üstüne eba, canlı ders, veli aramaları, rapor hepsini yapıyorum. Maalesef hakkımız yeniliyor.
GSA1319 Sinif177 sınıfçısınız galiba hocam sınıf ataması yapmadılarsa ek ders almazsınız evet ama sınıfınız kimin üzerindeyse eba ile o ilgilenmeli
GSA1319 Princesmom direk başlayacaksınız hocam verdikleri ders saatine göre alacağınız ek ders değişir
Mina181019 Princesmom ben de branş öğretmeniyim hiçbir şey yapmanıza gerek yok hocam Nisan 24 ‘de direkt başlamamı yaptılar yerime ücretli olduğu için ek dersi o alıyor canlı dersleri de o veriyor