BeybininAnasi Doğum izniniz bitince direk göreve başlamış oluyorsunuz. Dilekçe vs gerek yok. Sadece maaşınızı alacaksınız, üzerinize sınıf tanımlaması yapmayacakları için ücretli görevine devam edecek. Maaş kesintisi de olmayacak ama ek ders yok tabi. 3 nisanda benim de doğum iznim bitti ama sınıf tanımlamadıkları için canlı ders vs sorumluluğum yok. Ben göreve başlayacaktım ama bu süreçte malesef başlamak yalan oldu 😔