Arkadaşlar merhaba. MEB’e bağlı bir okul öncesi öğretmeniyim. 22 mayısta doğum iznim bitiyor. Okul kapanana kadar rapor alarak dönemi kapatacaktım. Ancak son durumlarda ne rapor alabilirim, ne de rapor almak için hastaneye gidebilirim. Yerime bir ücretli öğretmen var, ebadan sınıf ona bağlı. Ben maaşımda kesinti olmasını istemiyorum, borcumuz var. Süreç nasıl ilerleyecek, bilgisi olan bilgi verebilir mi?