GSA1319 İdareniz yanlış uygulama yapıyor hocam. Sizin yerinize gelen ücretliyi bu süreçte çıkarmaları yasal değil.
japonbaligim Ben de branş öğretmeniyim hocam. 3 nisanda doğum iznim bitti ama son alınan kararlara göre yerime gelen ücretli çıkartılmadı, haliyle bana ders tanımlaması yapılmadı, haliyle canlı ders vermediler. Maaş karşılığı gözüküyorum sadece. Sizin yerinize ücretli yok muydu? Eğer ücretli varsa canlı ders ona verilmeliydi.