Arasannesi AyPerisiVeGokPrensininAnnesi böcek mıymıs bu bende fare gıbı bısey sandım.kotu olmus ya daha evvel hıc duymamıstım
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi Arasannesi Bende ismini bursa bir bayandan öğrendim. Daha çıkmayacak inşallah inanıyorum 😔
deletedmom1234 AyPerisiVeGokPrensininAnnesi yok ben burda dermana gittim kontrollere dolumu medikalde yaptım ama ilk kızım da oraya girmiştim eski binaya çok kötüydü ben kötü oldugunu iddia etmiştim biraz fikir ayrılığı yaşamıştık samırsam🙈
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi deletedmom1234 Evet hatırladım gibi. Ben fatihte doğum yaptım kız ben doğurdum 1 hafta sonra doktorumun tayini çıktı gitti. Hariks biriydi ☺️
deletedmom1234 AyPerisiVeGokPrensininAnnesi kimdi dktrunuz ben ilk kızımda banu ya Mesudiye ye bide Bi erkek dktr vardı kontrole gitmiştim bu üçüne denenmk amaçlı🤣🤣
Kusannesi Ayy ennnn tiksindiğiö korktugum hayvannn bu ve bunun gibi uzun bacaklı örümcek benzerleri aşlahım ölüyorum suann bende kapımın eşiğinin önünde görmüştüm içerde. Aşırı hızlı pislik çok korkunc kocaman bişe
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi Kusannesi Ah hislerimi dile getirdin 😔 Kapı altlarından gelir binada varsa. Ne yapalım bir daha çıkmaması için dua edeceğim. Çıkarsa da ilaçlatacağız mecburen ev boyanacak bakayım görecekmiyim bir daha
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi Arasannesi Benim gibi kelebekten bile korkan kadın bunlara nasıl dayansın ya. Iyyy. Hala kaşınıyorum işte böcek görünce kaşıntı tutuyor beni.
Arasannesi AyPerisiVeGokPrensininAnnesi bende sevmem ınsanın mıdesı bulanıyor.bekarken annemlerın evındede cıkmıstı mutfakta ve yemek yıyemıyodum.kayısı bocegı denen bıseymıs oda.ev yenıydı ama cıktı.heryerde olabılıyor ya havalar ısınınca
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi Arasannesi En seveiğim mevsim bu yüzden kış 🙈 koridorumda gördüm bende mutfak daha dip köşe yebi temizledim. Dolap içi falan orada yok şükür. Salondada yok zaten kapı altlığı var içeri asla giremez. Banyodan geldi ya da dış kapıdan diye düşünüyorum. Ya da kargoyla ıslak mendil aldım karton kutudaydı onunla geldi eve diye düşünüyorum düşünmek istiyorum 🙆🏻♀️
Arasannesi AyPerisiVeGokPrensininAnnesi umarım oyle olmustur da gecıcıdır ya.dolap ıclerınde falan yoksa ıyı barı cabuk bıter
Muhammedtrn AyPerisiVeGokPrensininAnnesi 😄 kargodan biraz zor gelir ama umarım ondandır yoksa kapı baca sağlamdır zaten 🤗
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi Arasannesi Yok yol hiç bir yerde gardolabımın kapagi bazen acik unutuyorum iclerinde naftalin var ama gelmez oraya da orda da yok zaten dolap.iclerim tertemiz disardan gelip gittigini dusunuyorum artik
deletedmom1234 AyPerisiVeGokPrensininAnnesi esmer Bi kadın dı sanki onuda htrlıyrum hatta Bi elinin işaret parmggnda Bi sıkıntı var gibiydi dikkatimi çekmişti benm farkettnmi sende 🙈
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi deletedmom1234 Hayır farketmedim ama iki elinide normal kullanıyordu 🙈 Esmer kucuk bir kadındı
Muhammedtrn AyPerisiVeGokPrensininAnnesi nemli ortamları sever bildiğim kadarıyla benim kolumu ısırdığından biliyorum çokta arsızlar ot olan yerler nemli toprakta çok olurlar. Yiyecek aramaya gelmiştir muhtemelen. Üstüne sprey ilaç varsa ya da dezenfektan falan sıkın alkollü şeyler. Ya da kireç sökücü 🥴 beni ısırdığında onu bulup elime ne geçerse sıkıp öldürmüştüm.
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi Muhammedtrn Benim gibi korkak birine ısırdığıbı söylemeseydiniz iyiydi ya 😭