AyPerisiVeGokPrensininAnnesi ben seneler önce 2012 falandı sanırım, kız arkadaşımla aynı evde kalıyordum fotosuna baktım da görmüştük bunu, adını bilmiyordum tabi o zaman böcek diyip geçmiştik fobim var benim uğur böceğine karıncaya bile dokunamam kelebekten bile korkarım bacakları anteni sebebiyle, bu zaten Allah affetsin incecik iğne gibi bacak olarak yaratılmış üstüne kaynar su atmıştık yaktık resmen hayvanı 😂 bir ay geçmeden de evi terk ettik o derece yani 😂 ömrüm boyunca bir daha görmedim Allah da göstermesin o da beni sevmedi ben de onu 🤣