Ednrugr1707 Karıncaya razıyım evd eistesiği gibi gezebilir problem yok karıncsdan. Yeni bina ev nem yapar yeni binalar sanırım ondan geldi boyatıcam geçecek. Eşleri mi varmış bide. Allahım🤨 Ben öyle görmedim. Eski evimde dış kalı altından giriyordu 7 8 tane gördüm o zaman öldürüyordu eşim. Sonra gittiler orda da 1,5 yıl oturdum burda 3 aydır oturuyorum yep yeni 8 aylık bina eskisi de 2 yıllikti ama orada rutubet vsrdi burda yok. Ev isindikca nen yapiyor kuf oluyor cira degistirdik boyanacak bir de ondsn geldi galiba. İnsallah daha gormem gorursem geberticem csresi yok