Okuduklarıma inanamadım okurken şok içinde kaldım çol zor bi durum ki bide o kadın bu kadar zorluğu hamileyken yaşıyor bi düşünüyorum hamile kafası çok değişik bişey oluyor bence kesinlikle görümceniz yanlız kalmamalı kendine bile zarar verebilir çünkü mantıklı düşünemez o şimdi eşiniz valilikten izin çıkrtsın çok ciddi bi aile problemi aile içi şiddet var desin kesinlikle izin çıkarır diye düşünüyorum en kötüsü kardeşi kardeş ya ötesi yok nasıl yüz yüze gelicekler birbirlerini her gördüğünde o pislik gelicek akıllarına sonsuza kadar o pislik o ailede kalıcak acı bi gerçek eşinizde bunları düşünüp çıldırmakta haklı katil eder o şerefsiz adamı allah yardımcınız olsun