Furkansmomy canım tekrardan çok geçmiş olsun hepinize, kadın hamile psikolojisiyle işte bebekle ne yaparım diye mecburiyetten affedecektir belkide , barışma gibi bi durum varsa aynen esin karışmasın bencede yine o haksız olur sen yıktın yuvamı olur Allah korusun o hırsla gidip olayda çıkabilir sakin gönderme eşini,ama görümcen ayrılıp gelirse yapacak birşey yok ailecek sahip çıkmak gerek, Allah hepinizin yardımcısı olsun zor bi durum.