Merve Btlrvyda_13 benim kızım 9 aylık olmak üzere ama ben hala korkuyorum boynuna takmaya 😔 arada takıp hemen çıkarıyorum
Emoss Benimki büyük taşlı 4 .aydan beri kullanıyorum ara ara çıkarttığımız oldu iz filan yapmadı bizde zaten dişler 5 ay 20gunlukken 2 alt diş çıktı salyayi baya azalttı huysuzlugu da bir nebze azaldi
Havva123 Btlrvyda_13 canım ben kazağının içinden ekleme yerine doğru götürüyorum bazen bileğine kadsr iniyor ama onu ağzına hic götürmedi
Patito86 Btlrvyda_13 2 ay 5 günlük oğlum bir hafta oldum kullanmaya başlayalı gaz sancısı için el veya ayak bileğinde kullanmak daha etkiliymiş faydasını gördüm rahatladı kolye olarak aldım ayak bileğinde kullanıyorum sonrasında diş çıkarma döneminde boynuna geçiş yapıcam 🤗
Bahar3538 Btlrvyda_13 evet beş aylıktı salyaları için almıştım ayak bileğinde takıyorum 13 aylık çıkarmadım hiç banyo öncesi çıkartıp geri takarım salya bitti şükür kabızdı onada iyi geldi memnunum ben
Bahar3538 Btlrvyda_13 bebek için olanlar minicik taşlı sipariş verdiğimde büyük gelicek sanıyorum bi geldi küçücük taşları kibar bişey yani