Btlrvyda_13 ben 20 günlükken ayak bileğine takmıştım 6. Aya kadar orda kaldı sadece duş alırken çıkardım. Sonrasında boynuna aldım, şuan 19 aylık hala takılı.herhangi bir sorun olmadı ki benim kızım toka bile taktırmaz normalde boğulma vs yads herhangi bişey görülmez, taşları özel. Ben çok faydasını gördüm sorunsuz bir diş çıkarma dönemi geçirdik, ama orjinalliğinin kesin olması lazım, ona dikkat edin.