Btlrvyda_13 Merhaba anneler aranızda kehribar kullanan var mı? Varsa kaçıncı ayda kullandnz birde faydası oldu mu? ben kullanmak istiyorum bebeğim 3 ay 7 günlük ama boynun da iz çıkar bişey olur diye de korkuyorum şimdiden teşekkür ederm cevaplar için ❣️
Havva123 Btlrvyda_13 bizim 3. Aydan beri salya ve damakta şişlik var 5. Ay oldu hala yok 3. Ayda takmaya başladım. Ama ben bileğine takıyorum tabi boynuna takanda annelerimizde var tercih tamamen sizin
Zisan14 Btlrvyda_13 3.5 aylıkken kullanmaya başladık biz şuan 4 ay 10 günlüğüz canım . Boynunda kullanıyoruz bizde herhangi bişi olmadı . Kopartma olsa bile her boncuk arasında düğüm var yutma durumu olmaz . İnce taşlı olanlardan gönül rahatlığıyla kullanabilirsin . İnstagramdan kehribardiskolyesi sayfasından aldım 1 günde elime ulaşmıştı 🌿
gvnkbr Btlrvyda_13 onu diyorum işte küçük olanları var ondan takarsın arasında düğüm var her bir taşın tehlikeli değil yani gaz vb durumlarada iyi gelio ben boynunda kullaniyorum
Bahar3538 Btlrvyda_13 bebek için olanlar minicik taşlı sipariş verdiğimde büyük gelicek sanıyorum bi geldi küçücük taşları kibar bişey yani
Btlrvyda_13 gvnkbr anladım canm bizim ki büyük valla kullanıcam bnde bakalım eğer çok kötü olursa bileğine takarım
Havva123 Btlrvyda_13 canım ben kazağının içinden ekleme yerine doğru götürüyorum bazen bileğine kadsr iniyor ama onu ağzına hic götürmedi
Moci Ben 4cnu aydan beri kullanıyorum ağızdaki salyalar yok ben ayak bileğinde takıyorum boynuna cesaret edemedim
Zisan14 Encarta canım bir su bardağı suyun içine 8 tatlı kaşığı tuz koy iyice karıştır sonradan kehribar kolyeyi bu bardağın içine koy . Gerçek kehribar kolyesi hiç bir zaman batmaz Su üzerinde kalır 👍🏻
wafflee_42 Btlrvyda_13 Biz kullanıyoruz. Sıkıntılı bölgeye teması yakın olmalıymis. Ben boynuna takmadım sıkar da birşey olur diye ama zibinin içine igneledim