Yeni post açarsanız bizleri de alın. 29 kasım doğumlu benim kızım da. Yüzde 90 anne sütü geri kalanı mama alıyor. Yoğurda başladım bir haftadır veriyorum. Az yiyiyor ancak. Yeşil Kabak haşladım püre yaptım yemedi. Evde başka sebze yok alıp da yapamadım. Orda kaldık. Doktora da gidemedik, sormadan başladım. Kilosu düşük kızımın. 5900g.