Balbebegimoyku vesilehilmicem mesela yogurt ilk verdigimde hep cikardi ama sonrasinda alisti sebzelerde bir iki verdimi kendisi istiyor elmayi cok sevdi tatli oldugu icin 😊
ayseadem vesilehilmicem ilk kaşık mama verdim diliyle ittiriyordu kaşığı geri tükürüyordu ilk verdiğim seferlerde son zamanlarda yemeye başladı 😄
Aslanimveannesi vesilehilmicem ben icine iki tabe bebek biskuvu koydum ve yogurdu evde kendim mayaliyorum gunluk yogurt veriyorum hergun seviyor gayet guzel yiyor iki hafta once basladim
Boncukk vesilehilmicem yaaa benim oğluşum da öyle. Sanki limon yiyor gibi bi yüz ifadesi ile yedi. Ama verdikçe de yedi 😅😅
gvnkbr vesilehilmicem bilmiyorum arkadaşım başladı 3gun güzeldi şimdi ağzını kitliyomus kadının hayalleri yıkıldı 😱ara vermişler
vesilehilmicem gvnkbr sanki benimkide birsey kabul etmeyecekmis gibi ama emzirirkende aşırı huzursuz olmaya basladi geceleri sadece iki kere kalkardi simdi en az 5 kere😔
Egeymen vesilehilmicem o zaman post açıcam birbirimizle yardımlaşa yardımlaşa gidelim diye zaten 😉☺️ bugün mama sandalyesini alıştırma bardağını buharda haşlama aparatını falan aldım gününü doldurmasını bekliyorum artık heyecanla 🥰
vesilehilmicem Egeymen Olmadi instagramdan haberleşiriz 🤭 bende acaba Philipsin makinasini alsammi dye düşünüyorum gerek varmi yok mu onuda bilmiyorum yorumlarida okuyorum bazıları cok memnun bazıları gerek yok diyor
vesilehilmicem gvnkbr valla bende anlamadım 😔 hic böyle değildi birden değişti, ufak ufak yorulmaya başlıyorum artik😀 gündüz de 1-2 saat anca uyuyor
Aslanimveannesi Aslanimveannesi tabi bebek biskuvu sunu 3 gündür koyuyorum simdiye kadar sadece yogurt verdim gunde bir ogun olacak sekilde
Aslanimveannesi vesilehilmicem yogurdu kasikla verin daha güzel oluyo iki tane yeterli olacak yogurdu tatlandiriyor cok seviyor oyle benimki onceden de yedi buskuvuyle daha cok sevdi midesini de tutar cunku sadece yogurt doyurmuyor
Defnedilan34 vesilehilmicem 5 ay 15 günlüğüz uslu sakin oynamayı seven gece uykusu güzel olan bi kızım var 4 aylıkken sadece mama kullandigimiz icin doktor onayli ek gıdaya başladık ay ay devam ettiriyoruz şükür bi sıkıntı yaşamadık:)
Boncukgozveannesi vesilehilmicem çok minnaktı ya ben bunu nasıl tutucam demiştim 😂 şimdi bakıyorum da nasıl çabuk geçmiş zaman