GulbenAtay Evet biz de 9 aylık olucaz kızamık var bi de özel aşı menenjit var ikisini yaptırcaz bakalım inşallah olmaz ateşi 🤲🏻
Abninannesi GulbenAtay Menenjit ağır geciyor genelde Biz uyuyana kadar ağladık 🤦🏻♀️ Babasi da diye dozlari yaptirmayalim bu ne boyle diyotmr napicam bilemedim
021714 gamzemustafa ya ben de oyle biliyorum ama doktorumuz syledi doktorun önerisiyle söylüyorum bende
Minnos_31 Altugba hic ateslenme olmadi bizde bugune kadar gecen hafta yaptirdik yine olmadi korkmayin birsey olmaz sadece kontrol edin gece bunye meselesi alt acma bezi alin yaniniza bir adet orda atiyorlar gecmis olsun
Tanemin_annesi Geçen hafta olduk bizde 9 ay aşımızı ateş olmadı fakat huzursuzluk oldu 2 gün boyunca ve parmağından kan alındı kan değerine bakılması içinmiş.Ayrıca vucudun bağışıklık kazanabilmesi için ağrı kesici önerilmiyor öncesinde…Bende bu yüzden vermiyorum.
GulbenAtay Abninannesi ama menenjit çok önemli bence direk beyinle alakalı Allah korusun bebeklerin ölüm sebeplerinin çok olduğu hastalık
Abninannesi GulbenAtay Aynen önemli olmasa okadar insan niye dünyanın parasını verip de yaptirsin dmi 😅 Nimenrix oladar agir değilmiş de Bexero ağırmış Bexero dan dolayi oyle zor geciyormuş