ayazasaf Altugba biz geçen hafta yaptırdık aşısını ateşi olmadı çok şükür diğer aşılarında da olmamıştı bundada olmadı zaten tek aşı sadece bir iki gün huzursuzdu genelde de öyle odluğundan çok etkilenmedik 😄
Altugba Hepinize teşekkür ederim oldu oğlusum bugün aşısını çok.sukur şimdiye kadar ateşi çıkmadı çok bir huzursuzluguda olmadi inşallah olmazda ☺
Abninannesi GulbenAtay Aynen önemli olmasa okadar insan niye dünyanın parasını verip de yaptirsin dmi 😅 Nimenrix oladar agir değilmiş de Bexero ağırmış Bexero dan dolayi oyle zor geciyormuş