Ilkgozbebegim06 Esrayks benim üst komsum da iyle eşi yetimdi onlarda kıradalar ama esi calisiyor kabul ediyorlar mi fitre zekat hic soramadim cekindim
Esrayks Ilkgozbebegim06 Anladım canım benim eşimde çalışıyor ama yetim olduğu için veren oluyordu bizim de durumumuz bize yetecek kadar ne çok az ne çok fazla Allaha bin şükür yani veren oluyordu öyle söyleyeyim
Alyam1119 Ilkgozbebegim06 benim var eltimin oğlu bir yaşında ve sma hastası solunum brslenme hep borulardan aylık 600 tl sadece muaynesi cok zor durumdalar
Ilkgozbebegim06 Alyam1119 ya kıyamam kuzuma o anne baba için onu hergun her dk öyle görmek ne kadar zordur
Ilkgozbebegim06 Selimhan 27 tl 30 tl diyelim hadi eş bebek toplam 90 tutuyor 100 versek zekat veririz bi miktarda inşalalh maaşlar tam yatarsa
Ilkgozbebegim06 Merve-miray bencede verilir canım tm onlarla yaşıyorsun ama eşin başında yok el eline muhtaçsın sende inşalalh allah gönlüne gire verir bebeğinin ihtiyaçlarını karsilarsin
Ilkgozbebegim06 Bendeanneoldum bizimde böyle birisi var mahallede anannesi oturuyor doğumda öldü kızı ama babası kabul etmiyormuş ben çalışıyorum bakarım çocuğuma dje
Deletedmom265 Ilkgozbebegim06 varsa zekat farz düşer canım zekat farz değildir ama ev araba altin varsa düşer
Ilkgozbebegim06 Deletedmom265 yok aslında hiç biri ama başımızın gözümünüzun zekatı az da olsa verebiliriz insalalh
Sydturan Ilkgozbebegim06 bizde her sene yakın çevreye ihtiyacı olana verirdik bu sene inşallah gorumceme vericez eşinden ayrıldı 2 tane çocuğu var o yüzden
16022019 Okuduğum çoğu yoruma göre çıkardığım, eğer gözünüz kalacaksa vermeyin. Verip ne aldı ne yaptı diye gözleyeceğinize hiç vermeyin daha iyi . Sevap işleyeceğim derken iyice batıyorsunuz.
Ilkgozbebegim06 16022019 yanlış anlamışsınız hız hakkı olana verelim diyoruz gözümün kalsa hiç vermeyiz canım ihtiyaç sahipleri varken onlara verilmesi daha güzel değil mi 😊
Mucizem_0809 Ilkgozbebegim06 biz görümceme vericez sanırım şuan bütün ev ahalisi evde virüsten dolayı hiç gelirleri yok evleri kira 3 çocuk belki az da olsa açık kapar
ftmftm Ilkgozbebegim06 hesaplayıp o verir bana eltime kayınvaldme herkes kime vermek isterse yakınında çevresnde
Eminetavsan Ilkgozbebegim06 3.5 yıllık evliyim 3.5 yıldır hem zekatomızı hem fitremizi eşimin teyzesine veriyoruz kadın daha 35 yasında 2 cocugu var ve 12 yıldır da dul eşi vefat etmişti aynı zamanda akli dengesi bozuk çalışamıyor cocukları okuyor evi de kirada..
Can_imin_Cani Ilkgozbebegim06 dul ve yetimlere veriyoruz ama arastirarak calismayan dul olan bayanlara gerçekten iyi arastirmak lazim
Aminem Ilkgozbebegim06 ilk olarak zekat verecek akrabalar varsa onlara tabi dinen yasak olmayan kişiler anne baba gibi daha snra çevrene bakıcaksn fakir var mi o şeklde verilir
Fasulyeninannesi Ilkgozbebegim06 eşimin yada benim çevremden ihtiyacı olana yoksa ikimizde öğretmeniz okuldan öğrenci ailelerine veriyoruz