Esrayks Ilkgozbebegim06 Anladım canım benim eşimde çalışıyor ama yetim olduğu için veren oluyordu bizim de durumumuz bize yetecek kadar ne çok az ne çok fazla Allaha bin şükür yani veren oluyordu öyle söyleyeyim
1prensAnnesii Ilkgozbebegim06 ben arkadaşıma veriyorum durumu kötü ve ben bunu biliyorum tanıştığımız günden beri ona veririm rabbim kabul etsin inşallah ama zekat hiç vermedim çünkü verecek kadar param altınım veya malım yok