Tospikto evet canım o dönem geçene kadar çok yıpranıyor insan geçici vicdan rahatlaması oluyor sadece , birgün iyi hissedersen ertesi gün aynı düşünceler hemen gelir akla kalbe , annelik zor hemde çok , bence psikolojik olarak daha zor birşey , uykusuzluk bakım yorgunluk bunlar dan zor, yinede şükredelim evlatlarımız sağlıklı olsunlarda gerisi boş