upozra 25 gün boyunca kafasını öyle sert bir şekilde geri çekiyordu ki sanki ateşe atmışız gibi ağlıyordu memede sonra biberonu verip anında çekip silikon uçla vermeye başladım 10-15 gün sonra da ucu bıraktım o gün ne oldu da tuttu ben de bilmiyorum 🤷♀️ her köşede ağlıyordum ben bu çocuğun süt annesi miyim kucağımda bile sakinleşmiyor diye ama sonra baktım hepsi lohusa kafası :) takmayın hiç bir sürü insan mama veriyor öyle olsa onların hiç bağı olmazdı mama da meme de bağ oluşturmaz bence zamanı gelince sadece kokunuzda sakinleşecek biraz vakit verin kendinize ve bebeğinize :)