Kelebegimmmm tabiki bıberon veriyorum canım 3 günlüktü verdim biberon , göğüslerim çok dolmuştu bosaltamadi mastit olcaktim az kalsın nasıl ateslendim nasıl göğüs ağrısı çatlayacak sanki , hemen sagdim kolostrum u enjektorle verdim tikandi yutamadi , kaşıkla verdim yarısı içeri yarısı dışarı , emziriyorum güya emiyo sanıyorum birgün boyunca ne çiş ne kaka yaptı ve beslenmedigini anladığım an biberon verdim halada veriyorum sagarak hep biberonla verdim şuan mamayida onla veriyorum Philips avent Natural Pp kullanıyorum, süt sağma makinesi de o marka